Wywiad Zbigniewa Kłosa, Prezesa KŁOS NOWOCZESNE TECHNOLOGIE BANKOWE SP. Z O.O. dla BS BLOG.
Firma KŁOS Nowoczesne Technologie Bankowe – wielokrotnie wyróżniana za profesjonalizm, wysoką jakość urządzeń, zabezpieczeń elektronicznych i mechanicznych, działa na rynku polskim i zagranicznym nieprzerwalnie od 1964 r. Nagrodzeni m.in. tytułami: „Zdobywcy Rynku 2014” w kategorii „Najlepsza Usługa”, „Rzetelna Firma”, „Perły Gospodarki Polskiej”, „Gepard Biznesu 2016”, a także medalem dla swoich urządzeń na targach IMP w Poznaniu, właśnie zostali członkiem Europejskiego Klubu Biznesu Polska. Dziś Prezes Zarządu i właściciel firmy, Zbigniew Kłos, m.in. o nowych wyzwaniach w bankowości spółdzielczej.
Firma KŁOS przyciąga coraz większą rzeszę klientów. W czym tkwi Państwa sukces?
Zbigniew Kłos: Myślę, że zdecydowanie w naszej ofercie produktowej, „szytej na miarę”, i z pewnością dobrej opinii, jaką cieszymy się na rynku. Naszymi Klientami są nie tylko banki, ale również firmy i osoby prywatne, klienci korporacyjni oraz polskie instytucje. Nie ukrywam, że jesteśmy firmą rodzinną z wyłącznie polskim kapitałem, wynoszącym 6.600.000 zł, zatem poszanowanie tradycji w połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami, jest nam bardzo bliskie. Być może dlatego, na współpracę z nami decyduje się coraz więcej Banków Spółdzielczych.
Usługi firmy KŁOS to nie tylko produkcja, sprzedaż, ale również i serwis. Można więc powiedzieć,
że są Państwo dostępni dla Klientów, na każdym etapie ich potrzeb.
ZK: To prawda. Muszę przyznać, że mam bardzo uzdolniony zespół. To dzięki naszym konstruktorom i ekspertom z dziedziny zabezpieczeń elektronicznych i mechanicznych, możemy zaoferować nie tylko realizację standardowych i niestandardowych zamówień, ale również i serwis na terenie całej Polski, 24h na dobę (SLA – 4h). Co ważne, serwisujemy nie tylko nasze urządzenia.
To na pewno wyróżnia Państwa na rynku. Szczególnie, że przed bankowością spółdzielczą
pojawiły się nowe wyzwania w zakresie obrotu gotówkowego.
ZK: To prawda. Zawsze bardzo uważnie słuchamy naszych Klientów, dlatego można powiedzieć, że nasze produkty są odzwierciedleniem ich potrzeb. Ostatnio na przykład, wzbogaciliśmy naszą ofertę między innymi o: nowy model multisejfu w klasie S2, nowy model multisejfu online w klasie I, wrzutnię online z ekranem dotykowym, czy linię liczarek i sorterów, spełniających wymogi Zarządzenia Prezesa NBP (19/2016).
Muszę przyznać, że urzekło mnie, jak Pana pracownicy wypowiadają się o Panu. Nieczęste jest, aby szef cieszył się tak wielkim szacunkiem i wielką sympatią jak Pan Prezes!
ZK: Jest mi bardzo miło. Tak naprawdę, to nie nagrody czy uznanie w kraju, czy za granicą, ale właśnie to uważam za swój największy sukces. Przychodzę do pracy z przyjemnością i mam nadzieję, że moi pracownicy tak samo. Można powiedzieć, że atmosfera i wartości, są u nas podobne jak właśnie w Bankach Spółdzielczych, człowiek jest dla nas najważniejszy.
Więcej o KŁOS Nowoczesne Technologie Bankowe:
Oferta
• Multisejfy
• Liczarki ilościowe i wartościowe
• Sortery bilonu
• Sejfy, sejfy gabinetowe, kasy pancerne, szafy na dokumenty, sejfy na broń, szafy transferowe
• Elektroniczne i mechaniczne wrzutnie nocne
• Bankomaty
• Zamki elektroniczne, skarbcowe i porządkowe
• Zamki mechaniczne oraz elektroniczne DORMAKABA AG w klasie A, B, C i D
• Drzwi zabezpieczeniowe, w tym ognioodporne i kuloodporne
• System centralnego zarządzania multisejfami
• System Frontier (kompleksowe rozwiązanie zamykania i otwierania obiektów wraz z pełnym monitoringiem zdarzeń oraz zdalnym zarządzaniem uprawnieniami dostępowymi)
• oraz inne, niestandardowe zamówienia
Serwis
24h/7, w całej Polsce, dla urządzeń większości producentów występujących na rynku i obejmuje:
• Otwarcia awaryjne sejfów, kas, skarbców oraz skrytek bankowych itp.
• Kompleksowe konserwacje urządzeń i okresowe przeglądy techniczne
• Serwis zamknięć i systemów zabezpieczeniowo-skarbcowych
• Serwis urządzeń do Cashprocessingu
• Przeróbki zamknięć, dorabianie kluczy itp.
• Zmiany w ustawieniach zamków szyfrowych i elektronicznych
• Bieżące naprawy i usuwanie wszelkich awarii
• Uruchamianie zamknięć skarbcowych oraz urządzeń zabezpieczeniowych
• Naprawy i reaktywacje systemów kontroli skrytek depozytowych
• Serwis i modernizacje polityki kluczowej w obiektach banku (system Axessor)
• Szkolenia z obsługi urządzeń; wszelkiego rodzaju doradztwo w ww. zakresach oraz inne niestandardowe usługi
Wyróżnia nas także
• Wykwalifikowana kadra ekspertów z dziedziny zabezpieczeń elektronicznych i mechanicznych
• Serwis urządzeń (nie tylko firmy) na terenie całej Polski z kadrą 40 wysoko wyspecjalizowanych techników, zatrudnionych na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin oraz awaryjną sieć autoryzowanych podwykonawców
• SLA – czas reakcji wynosi 4 godziny
• Proklientowska strategia, umożliwiająca realizację niestandardowych zamówień
• Umowy w formie abonamentu miesięcznego
Zapraszamy serdecznie do współpracy!
+48 (22) 722 86 90; www.klos.com.pl; bank@klos.com.pl; ; serwis@klos.com.pl;
You must be logged in to post a comment.